Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Diskuze k článku: Opentick – alternativní zdroj levných realtime a bezplatných historických dat


Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdrvaím.

Také jsem se chtěl zaregistrovat, ale je to přez 24hodin a stále žádný aktivační E-amil. Nemáte někdo představu kolik dní to zhruba trvá? Pokud by to trvalo více než 10 , tak by mně to docela rozhodilo ;).

Přeji hezký den

Jonny-eM

  • Odpovědí 132
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Odesláno

Romane,

ujištuji vás, že číst umím. Položím stejnou otázku. Umíte to i vy?

Nedočkavě jsem se ptal na případnou časovou periodu, kterou úprava serveru zabere. Čas jsou peníze. A tady na finančníku občas bývají velmi dobře informovaní tradeři. Doufal jsem, že tu nějací budou i tentokrát.

Na OpenTick píšou... as soon as we are ready, což pravda není moc určité. Zárověn chápu, že rozšíření kapacity není legrace. Pokud zadaly takto neurčitý termín, může to být třeba měsíc. I tak bych si počkal, ale mezitím bych sháněl něco jiného. Protože jak už jsem napsal, čas jsou peníze.

Hezký den a děkuji za reakci.

Jonny-Em
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ani ten nejlepší trader nedokáže s přesností předpovídat vývoj trhu, ale dokáže, se nenechat tímto trhem překvapit".

Odesláno

to Jonny-Em:

Nechci se tady hadat. Vas prispevek jsem pochopil jinak a to tak, ze jste odeslal udaje a cekate, ze vam poslou nejake potvrzeni vasi registrace. Z Vaseho prispevku neni vubec jasne, ze se ptate na to, jak dlouho zabere uprava serveru. Ty udaje, ktere tam zadavate jsou pouze pro pozdejsi kontak, ze sluzba je uz v provozu. Ja jsem to odeslal pred par dny a zatim nic. Momentalne pouzivam Zen-Fire.

Roman

P.S.: Za nedorozumeni se omlouvam.

Odesláno

To Roman:

I bez vaší omluvy by vše bylo v pořádku. Jen jsem mněl lépe formulovat příspěvek.

Též se omlouvám za nedorumění a přeji hezký den.

Jonny-Em
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ani ten nejlepší trader nedokáže s přesností předpovídat vývoj trhu, ale dokáže, se nenechat tímto trhem překvapit."

Odesláno

to RMkomodity:

z jaké stránky jste prosím stahoval a získal username a password pro ziskání historických dat ze Zen Fire? Mně vyhledávač našel pouze mirusfutures.com a pokud použiji key a username a password z teto stranky (na e-mail mi nic nepřišlo, objevilo se to přímo na stránkách), tak mi při pokusu načtení dat (při napojení nadefinovaného zdroje dat v Ninjatraderu) píše: login failed: unable to login (20051). Nevíte prosím, co s tím?
Děkuji.
Denisa

Odesláno

to ddeenniissaa:

Presne z te same co vy. Premyslel jsem co s tim. Napadl me nejdrive firewall, protoze tohle pisou na svych strankach:

4. Firewall Software - NinjaTrader contacts our license server on application start up for license validation. If you have firewall, spyware or other such software running on your PC, please ensure that you grant NinjaTrader permission to access the internet or you may receive an invalid or license expired message.

, ze pri spusteni NT dochazi k overeni licence na jejich serveru. Pokud tedy NT normalne spustite, tak Vas vas firewall (pokud ho pouzivate) ven pousti. Chtel jsem se taky podivat do jejich support fora, ale nejak se mi tam nedarilo proklikat jejich odkazy, tak nevim, jestli to neni jenom pro platici zakazniky. Zkusil bych napsat na ten jejich email a zeptat se kde muze byt problem. Posledni moznost je, ze mi napisete co chcete stahnou a ja vam to pak poslu, abyste mohla pracovat v mezi case nez to vyresite.

Roman

Odesláno

to RMkomodity:

už jsem se dostala dál, ale stále mám problém a to, že pořád nejsem připojená, nesvítí mi zeleně dole Connection Zen-Fire (předchozí problém jsem vyřešila tím, že jsem si stáhla NT verzi 6.0). E-mail jsem jim poslala, zatím bez odpovědi.
Mám zájem backtestovat ES (e-mini S&P).
Rovněž jsem poslala registraci na Opentick,ale ten momentálně nepřijímá nové uživatele. Snad tento stav nebude trvat dlouho a stáhnu si data z Openticku, když mám se Zen Firem problém.
Denisa

Odesláno

Zdravím,
nainštaloval som si NinjaTrader a spojil ho s datami od Open Tick. Ked som sa chcel pripojit vyhodili mi to na monitor tuto hlasku:
"Login failed: Cannot connect to the server (2003)"
Vie mi niekto poradit?Dakujme
Martin

Odesláno

já jsem se registroval a zatím mi na mail nepřišla žádná odpověď, mají tam trošku asi zmatky jak tak koukám :( nejhorší je že SC magic se asi ruší, by mě zajímalo kde si budu schánět data :(

Odesláno

ahoj
ja som sa zaregistroval do open ticku-a po registracii mi nabehol odkaz ze ma coskoro budu kontaktovat...,ale
doteraz mi neprislo na email nic.nevies mi prosim ta poradit?
dik

Odesláno

For all:

Jsem na OpenTicku registrovany jiz relativne dlouho a vyuzivam poskytovanych sluzeb, vcera odpoledne mi dosel velice povzbudivy mail, zejmena pro ty, kteri cekaji na registraci a tak verim, ze je proc pockat a na co se tesit.

Sice i mne mrzi, ze soucasti aktualne poskytovanych dat neni zatim Eurex apod., ale uvedomme si, ze i tak je baze dat v rozsahu dnes jiz zrejme desitek terabytu dat a to vse zadarmo nebo s budgetem (pro real-time streaming), ktery opravdu nestoji za rec...

Nize predavam vzkaz, ktery mi adresovali vykonni lide, kteri OpenTick provozuji:

Hello opentick users,

Opentick has gone through a continual evolution over the past several years. Throughout that evolution, we have made many improvements to the feeds, the quality of data, and the service. Watch closely in the coming months for a lot of activity at opentick.

Part of those current improvements include migrating to new hardware, faster storage, better Internet connections, and market data feeds sourced directly from the exchanges. This should decrease our current latency dramatically and blow away the competitors for real-time data. For the historical data, we are working hard to maximize the performance of our servers. With the migration, our historical data will be much faster in time.

Please fill out the following survey to participate in the beta program. Even if you don't want to participate in the beta program, fill it out anyway to take advantage of new, low-latency offerings available only to opentick users.

survey.opentick.com

All the best,

opentick team


×
×
  • Vytvořit...