Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Poslal jsem žádost na klientské centrum thinkorswim. Asistentka ji přeposlala technickému oddělení. Dám Vám vědět jestli to pomohlo. Nemám živý účet u TOS a používám jen demoverzi, ale stejně jako The_Bear a Andrea musím říct že je zvláštní že se teď nalogujeme na ostrý účet s opožděnými daty a a demo máme zamrzlé. Tak zatím ahoj.

  • Odpovědí 417
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Tak jsem znovu dohovořil s technickou podporou.... poradili mi ať zkusím do příkazového řádku příkaz "tracert demo.thinkorswim.com" z 30 tras od 18. se to už nechytalo....tak mi řekni, ať kontaktuju internetového providera ať to "spraví"

no tak jdu psát do O2, co mi na to řeknou.... každopádně Andreo a LCL jakého mate providera vy? taky O2?

Odesláno

Ahoj,
přikládám slíbenou odpověď od techniků Thinkorswim. Nevím, myslel jsem si, že chyba je spíše u nich a to z toho důvodu, že live jede a paper ne.
Nicméně, třeba to pomůže, tady je odpověď

Hello,

Thank you for your email. Please check your time and date settings on your actual computer and confirm that these are correct. You may also need to change your computer’s language to English if this is set to something else. Additionally, in your firewall software, you want to make sure that thinkorswim.exe has permissions -- and that it is set to Allow and not Auto if this is an option.

You may also try these instructions:

For PC:

1. Exit the software

2. Right click on the thinkorswim icon

3. Left click on PROPERTIES

4. Go to the SHORTCUT tab

5. Left click on FIND TARGET (Windows 7 or VISTA: OPEN FILE LOCATION)

6. Right click on the USERGUI folder

7. Left click on DELETE

8. Restart thinkorswim


For MAC:

1. Exit the software

2. Open MAC Harddrive

3. Go to Applications and open thinkorswim folder

4. Find and delete the USERGUI folder

5. Restart thinkorswim

Odesláno

Někomu to jde, někomu ne.
Asi tři dny zpátky prý proběhl nějaký hackerský útok na DNS servery Tel. O2, to je tak doba od kdy vám to nejede, The_BeAr píše že nejede a má O2. Že by souvislost?
Já mám na dvou různých místech připojení od UPC a funguje bez problémů. TOS verze 1678 z 5.8.

Odesláno

Zdravím, mám ADSL O2 a TOS demo běží. Stejný problém jako se tu popisuje jsem měl někdy konec minulého, nebo začátek tohoto týdne. TOS mi v cca 15:40 vypadl a nedalo se přihlásit - stejná chyba. Po asi dvou hodinách se samo vše vrátilo do normálu a od té doby již OK.
DNS servery používám DNS1: 212.24.128.8 a DNS2: 212.24.132.132. Je to jiné nastavení než používá O2. S jejich DNS servery jsem měl problémy již v minulosti (mimo TOS).
Vašek

Odesláno

Ahoj,
já mám pro připojení Zyxel P-600.
Také jsem volal na O2. Nevěděli, ale doporučil zkontrolovat zda mám poslední verzi javy. Tak si to také ověřte, já mám poslední verzi ale problém trvá. Psal jsem ještě jednou na thinkorswim tak čekám na pondělí. Nerozumím technickým věcem, ale hlava mi nebere, že s otrou verzí se naloguji a s paper ne. Tak zatím :)

Odesláno

Zkuste na svém PC přenastavit DNS servery jak jsem psal o 4 příspěvky výše. Uvedené servery jsou veřejně přístupné a s tímto nastavením TOS běží i na O2.
Nastavení se provede ve vlastnostech síťové karty, protokol TCP/IP. Ve spodní části okna nyní bude nastaveno automatické získání adresy DNS serveru. Stačí přepnout na volbu "Použít následující adresy serverů DNS" a do dvou políček zadat výše uvedená čísla. Podrobnější popis nebudu uvádět, záleží na verzi operačního systému. Pokud toto řešení nepomůže, stačí vrátit nastavení na "Získat adresu serveru DNS automaticky".
Vašek

Odesláno

Ahoj všem,
- bohužel TOS mi nefunguje ani po změně DNS :-(
- nelze se přihlásit do paperMoney, ale lze se přihlásit do části Live Trading
- na jednom počítači jsem zkusil TOS odinstalovat a už mi nejde ani ze stránek thinkorswim.com znovu nainstalovat (nelze se mi ani přihlásit)

Odesláno

Takže jsem zatím nic nevyřešil:
- v jiném městě, jiný majitel (jiná IP adresa), stejný počítač, jiný modem (Huawei) - vše funguje OK
- zkoušel jsem za konzultace velmi vstřícného O2 technika zresetovat modem do továrního nastavení a změnit nějaká nastavení modemu
- technik tvrdil, že nejsou ze strany O2 žádné blokace
- domnívá se, že jsme u TOS na nějakém blacklistu, nějaká omezení dané IP adresy...
- tak nevím
- webové rozhraní mi také nefunguje
- už jste to někdo z podobně postižených spustil?


×
×
  • Vytvořit...