Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pevnou od telekomu nemám, mám jen mobil. Ty pípátka znám, i když žádné nemám. Je ale otázka zda by to fungovalo přes callback. No a zatím nic nedošlo.. To teda nevím co budu dělat když to zase nedojde. Fakt nechci každé 3 týdny volat na tu jejich linku a poslouchat muziku než se mi po 10 minutách někdo ozve. Kdyžbych byl přinucen zrušit účet u IB kvůli tomuto (možná že to neposílají schválně jelikož tam už nemám těch 10 tisíc dolarů), tak jakého brokera bystemi místo IB doporučili?

Odesláno

to flakac:

Máte na účtu pod $10,000 ? Kvůli tomu by Vás určitě nemuseli chtít vystrnadit. Znám lidi, kteří měli v tradingu "pauzu" a jejich účty byly na kdovíjakých úrovních a nikomu IBčko nedělalo potíže.
Je pravda, že jejich support je takový, že je nejlepší, když si člověk vše nastuduje sám. Na druhou stranu mi vždy aspoň nějak odpověděli, někam odkázali. Což se prozatím nedá říci o lidech pracujících u TradeStation, kde zvažuji otevření účtu, kteří mail s mými dotazy prozatím už pár dní ignorují :D

Zkontrolujte, zda sedí adresa, na kterou Vám IBčko kódovací kartičku posílá. Pokud to ani teď nedojde, vinil bych spíše poštu. Zkuste se s nimi třeba domluvit, ať to pošlou ještě jednou například nějak doporučeně.

Tom

Odesláno

flakac:
nejsem znalec telekomunikací, ale myslím že u mobilu není problém s tónovou volbou. Z mobilního telefonu běžně tónová volba funguje, vždyť samotní operátoři to používají na těch svých hlasových automatech.
Nebo si z mobilu zavolej na druhý telefon, potom pomačkej pár čísel a uslyšíš sám.
Vašek

  • 10 months later...
Odesláno

zdravím chtěl bych se zeptat,mám účet u IB 3 měsíce a řeším stále stejný problém se Security card,každých 21 dní tam volám a žádám o novou On line Security card,operator v IB mi tvrdil,že mi tu fyzickou kartu už 2x posílali,mám jinou adresu než jsem jim posilal do IB na občance,tak jestli nemate někdo zkušenost jak se to řeší,na poště jsem si zaplatil službu přeposlání zásilky na mou současnou odpověď,ale nic nedošlo,ani na poště nic nevědí,díky za odpověď..

  • 2 months later...
Odesláno

Ahoj,

jak Vám došel hw security key (jako obyč balík nebo musíte na poštu si ho převzít) a jak to dlouho trvalo než jste jej obdrželi po zaslání peněz na účet?
Díky

Brdy

Odesláno

to Brdy:

Karta nekdy tyden, nekdy dva, jednou se jedna ztratila, tak ji poslali znovu. Na vine jsou vzdy postovni sluzby, pokud nezpackame adresu. Jedna se o obyc zasilku. Aspon drive to tak bylo...

to WillWill3:
Tak zase zadek tu nikomu utirat nemuzeme :-) Zadejte do IB dorucovaci adresu... A nebo proste vydrzet a znova a znova to zkouset. S postou do vychodni Evropy to pravidelne zlobívá... Good Luck! :-)

T.S.

  • 3 years later...
Odesláno

ahojte otvaram tuto temu....mam ucet v IB dotovany, zatial ale nerobim LIVE, ako vstup do uctu pouzivam login heslo a taku ciselnu maticu, ktoru musim aktivovat novu kazde dva tyzdne...ucet mam uz tri mesiace...no stale mi nezaslali permanentnu maticu...vraj to neni zatial "shipped"

Chystam sa do zahranicia na tri tyzdne kde urcite nebude mozno obchodovat....a nerad by som sa dostal do stavu ze sa nedostanem potom do uctu, vase skusenosti su ake? resp. mam radsej vyskusat iny typ zabezpecenia? vdaka

Odesláno (upraveno)
17 minutes ago, Jarik12 said:

esp. mam radsej vyskusat iny typ zabezpecenia? vdaka

Ahoj Jaro, 

IB nabizi take pro dvoustupnovou autentizaci mobilni aplikaci IB Key. Pro prihlaseni pak potrebujes  1. user name a password & 2. mobil, na kterem Ti bezi tato aplikace, ktera Te vyzve k autentizaci. Je to uzivatelsky privetivejsi nez tabulka, funguje to 9_9

Upraveno uživatelem pantom
  • Líbí se 1
Odesláno

 

Před 3 hodinami, pantom napsal/a:

IB nabizi take pro dvoustupnovou autentizaci mobilni aplikaci IB Key. Pro prihlaseni pak potrebujes  1. user name a password & 2. mobil, na kterem Ti bezi tato aplikace, ktera Te vyzve k autentizaci. Je to uzivatelsky privetivejsi nez tabulka, funguje to 9_9

vdaka Tomas!

×
×
  • Vytvořit...