Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj Everages,

dakujem za vysvetlenie postupu, prvý krok som zvládol(stiahnutie dema) avšak väčší problém vidím z tel.komunikáciou s niekym s Genezisu, moj jazykove schopnosti angl.jazyka asi na to nestačia. Takže v tomto bode som asi momentálne skončil, neviem prečo to tak komplikujú a neposlu prístupové heslá priamo. Aj tak dakujem za radu aspon nebudem robit dalšie kaskaderske pokusy. Cau.

  • Odpovědí 33
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Odesláno

Ahoj. Chtěl jsem zkusit demo Trade Navigatoru. Zaregistroval jsem se, stáhl demo, úspěsne stáhl historická data. Ale když si dám zobrazovat data real-time, tak je mám zpožděné o 9 minut? Mate nekdo stejny problém nebo nevíte, co s tím. Nebo se v DEMU data zpžďují záměrně? Dekuji.

Martin_12

Odesláno

Dobry den Martine a Norberte888

Pro rael time data jsem mluvil s technikem od Genesis a s jeho pomoci jsem vse dal dohromady.Skousim tuto platformu uz druhy tyden a dnes jsem obchodoval demo zlato a arabiku.Mi to bezi skvele ve 30 denni DEMO verzi.
Jeste je rozdil jestli jakou mas Trade NAVIGATOR PLATFORMU,ale pokud mas dotazy a potrebujes pomoci rad pumuzu i kdyz jsem take novacek,tak uz se domluvim po tel. ang. Dej vedet.

everages

Odesláno

Díky za odpověď, ale trochu mě vykolejila.

Podle zpožděných dat se pak ale nedá real obchodovat, 9 min. je opravdu velký rozdíl. Když si teda pak program koupím a předplatím data. Tak ty data uz zpožděná nebudou? Rozumím zpoždění pár sekund, ale minut? Anebo tomu už prostě nerozumím...

Odesláno

Dobry den Bulline(Martine)

Ja mam 30 dni demo verzi TRADE NAVIGATOR a data mam v realnem case. A zaroven skousim take platformu DT PRO a tu mam v 14 denni demo verzi take s real daty. Nic neni zpozdene. Ja sice s tradingem zacinam,ale tohle vim jiste. Jinak preju vsem uspesne obchody.

everages
:)

Odesláno

Dobrý den,

chtěl bych poradit jestli někdo neví proč když jsem do navigatoru připojil svůj live učet vedený u PFG se mě neukazuje aktuální zůstatek financí u PFG (ještě jsem přes to neobchodoval, jedná se o nově otevřený)


Předem děkuji


Miloslav

Odesláno

Miloslav:

To je jeden z dalsich "bugov" TN, alebo to je tak urobene umyselne. Kazdopadne si pociatocny stav uctu musis nastavit v Accounts settings. Nasledne by uz nemal byt problem - zostatok sa ti bude menit podla pozici, tak ako ma.

Kazdopadne si pozicie stale kontroluj i priamo u PFG (cez PFG online aplikaciu), nakolko sa moze stat ze TN ti nejaky signal vynecha (najma pri auto-tradingu) (par krat sa mi to uz stalo)

Tomas

  • 2 months later...
Odesláno

Chtel bych se zeptat, jestli ma a nebo mel nekdo problem s disconnection Woodicci navigator. mam stim docela potize.
Jako firewall pouzivam avg, kde by nemel byt problem.
Nektere dny jsem pripojen bez odpojeni a nektere dny jakko treba dnes stim mam potize.
Nevim, jestli je to moji sdilenou grafikou na notebook a nebo Vodafone Broadband express card?

diky

  • 1 year later...
Odesláno

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat mám účet u PFG a genesis napojený na tento účet obchodování funguje bez problémů jen nevím jak nastavit v genesis komise aby se mi pocitali do výsledku obchodování.

Dík Miloš


×
×
  • Vytvořit...