Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Je obchodování neuvědomělá duchovní činnost hluboko v nás ?

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý den.

Je mi 23 let. Tento server znám již pár měsíců a zkušeností s traidingu mám velice málo. Jsem v oblasti tradingu začátečník a neobchoduji, ovšem tak jako každý zde, bych časem rád. Ovšem pro mne není primární obchodování jako takové. Jak čím dále více čtu a zajímám se o obchodování jako takové, začínají se mi vynořovat velmi zajímavé souvisloti, co se týče souvislostí v oblasti psychologie či praktické duchovní seberealizace. (bezesporu obchodování je svým způsobem jistá duchovní věc) (prosím nezaměňovat s náboženstvím,kulturami, folklorem, fylosofií,magií atp......).

Nějaký úvod pro začátek.
Je velmi zajímavé, jak mnoho požadavků na psychologii obchodníka (o tom celé obchodování je) se náramně silně podobá
požadavkům na řekněme duchovnější vývoj a sebeobjevování. Umění koncetrace, imaginace, jisté sebeovládání, sebepoznávání a problematika podvědomí.....a mnoho mnoho dalšího. To jsou věci, o které se zase silně a dlouho zajímám a když přicházím do světa obchodu, čtu, mluvím s lidmi, snažím se vcítit....., začínají se otvírat velmi zajímavé souvisloti, které mne vzrušují mnohem více, nežli vidina stálejších zisků na komoditách. Mnoho zkušeností jiných, co se týče psychologie obchodování mi vůbec nejsou cizí, ovšem nezískal jsem je traidingem.