Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

  • 1 year later...
  • Odpovědí 411
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Zdravím, od 1.1.2015 je u tohoto brokera požadavek na zpoplatnění reálných dat od 1 USD. Máte s tím někdo nějakou zkušenost. Je to obvyklé i u ostatních brokerů k 1.1.2015?

Přišla mi od nich tato informace:
CME has always charged, but as of January 1 brokers could no longer submit a waiver to bypass this fee

Předem Vám díky za jakoukoli reakci.
W.

Odesláno

pro whitelake: dle e-mailu, který rozesílali někdy v prosinci, jde o tzv. Market data fees neboli poplatky za data, které si od ledna 2015 účtuje přímo burza CME. Nevím, jak je to u ostatních brokerů, ale předpokládám, že všichni tyto poplatky přeúčtují obchodníkům. Podle požadovaného nastavení je to pro non-profesional tradery max. 15USD měsíčně, což není taková hrůza. Spíš mě vyděsil dnešní výpadek platformy a webu OEC, který rozchodili až někdy večer.

Ivo

Odesláno

Díky za informace. Snad někde zjistím, jak je to u jiných obchodníků. 15 dolarů není moc.

K výpadku mi v ten den psali toto:
We have been having issues with people routing to our servers this morning. Most of this is resolved and we are waiting for connections to cycle through and allow people to connect again.

Takže odpověď nic moc. W.

  • 3 týdny později...
  • 3 týdny později...
Odesláno

Četl jsem zde od Hajdise z 21.11.2013 a Cruyffa z 29.8.2013, že přes data od OEC se jim zobrazuje v Sieře indikátor $TICK. Můžete někdo dát do pléna aktuální stav? Nikde v Sieře nabídku $TICKU nevidím. Díky!

Odesláno

Dobrý den,

prosím o radu s následujícím problémem: V platformě Global Zen Trader otevřu např.3 pozice long a nyní chci jednu pozici uzavřít a 2 ještě nechat běžet. Nemůžu nikde najít, jak ukončit pouze jednu pozici. Vždy se mi ukončí vše. Děkuji předem!

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Odesláno

Ahoj,

v posledních dnech/týdnech jsem zaregistroval opakované výpadky platformy, většinou to začíná před 20.00 hod večer (například zrovna teď, když píšu 19:54) - reconnecting, mizí mi data a místo grafů mám jen prázdnou stránku, pořádně nejede ani web OEC. Někdy výpadek trvá pár minut, někdy hodinu i déle. Teoreticky může být chyba v mém PC, ale jinak všechno běží a taky je mi podezřelá ta "pravidlenost". Máte někdo podobné zkušenosti nebo vám všechno šlape, jak má?

díky za odpovědi
Ivo

Odesláno

ivoros:

ajajaj, to není dobrý. Chyba není v tvém PC. Zrovna v rozhodnou dobu pro spreadové obchody mi to padá právě kolem 20 hod. Předtím to šlape dobře. Dělalo ti to i dříve? Já teď založil účet Futuresonline a zatím mě to moc nenadchlo. Jak si celkově spokojen?

Odesláno

to ivoros: Ano i já zaznamenal dnes tj. 28/7/2015 výpadky v čase jak popisuješ a trvalo to min. do 21.35 hodin. Proto jsem už dál neobchodoval. Psal jsem M. Lembákovi (Striker), který mi psal, že je vše OK, což rozhodně nebylo. Pokud jsou výpadky je lepší neobchodovat !!! Měj se fajn, zdraví GQ

PS: Výpadky byly i včera cca po 20.00 hodině !


×
×
  • Vytvořit...