Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý den, mám dotaz na některého z Vás, kdo již má otevřený účet u IB a zadával platební příkaz přes KB. Pokud zadám částku k převodu 5.000,- USD se zpoplatněním "OUR", bude připsána na účet IB opravdu tato částka? Děkuji Vám za informaci či radu jak se vyhnout případně jiným potížím při převodu z KB do IB.

Odesláno

Dobrý den,
chtěl bych jen přispět malou zkušeností s převodem fin. prostředků od jiného brokera. Zrušil jsem konečně účet u jednoho českého brokera, který vede účty také u PFG a chtěl jsem peníze přímo přeposlat na svůj účet k IB. Ze strany českého brokera nebyl žáden problém a po vyplnění konfirmace proběhlo vše rychle a v pohodě.
Problém nebo ani né problém, ale zádrhel byl ze strany IB, protože platbu nepřipsal automaticky, ale vyžadoval potvrzení o zaslání platby a to do 20 pracovních dní. ( Byl jsem týden na lyžích a tak po příjezdu a kontrole účtu to bylo nepříjemné zjištění.) - takže pozor s převodem před odjezdem na dovolenou.
Jinak vyžadují po přihlášení se do správy účtu v oblasti "Funds Management" otevřít "Deposits & Transfers" a tam se nabízí několik možností fundace účtu.
Zde jsem vybral oddělení : Electronic Bank ACH Transfer(initiated by you from your bank account to IB), kde je třeba zadat přesnou částku, kterou převádíte na účet a jmého brokera, od kterého peníze příjdou.
Toto jsem zadal v Pá a dnes v Po jsou peníze připsány na účet.

Toť má malá zkušenost s převodem mezi dvěma brokery.

  • 2 týdny později...
Odesláno

Můžete mě prosím někdo poradit.

Poslal jsem peníze na účet. IB potvrdil fundování účtu a teď po mě chtějí , abych ještě něco potvrdil ( viz.email dole) V manuálu ani v diskuzi jsem na podpobný problém nenarazil.

Díky za pomoc Karel


Interactive Brokers Deposit Notification Required

Dear Trader,

We have received a deposit that we believe may be intended for your Interactive Brokers account. For your protection, we require you to submit a deposit notification in order to deposit the funds to your account. If you made multiple deposits, we will require a notification for each deposit. For your protection, this email does not include your account number or the amount of the deposit.

You can complete the deposit notification in the "Deposits & Transfers" area of the "Funds Management" section within the Account Management Menu.

www.interactivebrokers.com/Universal/servlet/AccountAcce ss.Login

If we do not receive a deposit notification we will be forced to return the funds for your protection. The return of funds process can be lengthy as it is a manual process, often involving several intermediaries.

If you have any questions or concerns, please contact our Funds & Banking Department via
IB-Chat or email us at help@interactivebrokers.com.


Regards,




IB Funds & Banking

Odesláno

Ahoj Karle,
přesně tak to se mi stalo také. Když si chceš převést peníze na účet, musíš to nejdříve předem avízovat v account management a zde uvést převáděnou částku a od koho peníze přijdou:

1) naluguj se na svůj účet
2) Fund Management / Deposits and tranfers
3) Wire Transfer (tzn. myslím: elektronický převod z účtu na účet)
4) klikni na Continue
5) zadej částku, měnu a od koho peníze přijdou (např. eBanka) a klikni na Continue
6) ješte jednou potvrď tl. fund status a čekej na spárování platby

PS Mě převod od eBanky trval cca 3 dny.

Odesláno

Zdravím všechny,

co se týče převodu, využil jsem služeb financial.cz a jsem maximálně spokojený. Chtěl jsem peníze poslat přes svůj účet u ČS, ale nakonec jsem se rozhodl pro financial.cz (jinak myslím Finance International). Posílal jsem 5000 USD a na poplatcích a lepším kurzu jsem ušetřil bezmála 1500 Kč.

Co se rychlosti převodu peněž týče, do financial jsem poslal peníze v pondělí odpoledne (12.2.), ve čtvrtek ráno (15.2.), když jsem se napojil na svůj účet u IB, již bylo potvrzeno 5000 USD, ale v plataformě mne nešli live data. Navíc jsem ještě ve čtvrtek neobdržel konečný potrvrzovací e-mail. Dnes (16.2.) před chvílí jsem se mrkl na e-mail a mám tam potvrzení od IB, navíc když jsem otestoval plataformu, už mi běží data a můžu vesele "trejdovat" :) .

Hodně úspěchů Vám všem, nejen finančních.

Honzin

  • 2 týdny později...
×
×
  • Vytvořit...