Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pánové, děkuju, to jsem potřeboval ke zklidnění...... I když jsem předpokládal, že všechno probíhá korektně, úmyslně jsem vás trochu pošťuchoval - a vyplatilo se :-)

Teď už můžu opětovně pilovat testování .
Ještě jednou dík, hezký večer a úspěšné obchodování ...

berg

  • Odpovědí 345
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

Já mám k tomuto tématu malou novinku.
Včera jsem zadal výběr z účtu u IB a v podstatě vše probíhá jak líčil avatar, až na příjemnou změnu - z IB mne pro zkontrolování zavolala slečna na můj mobilní telefon (dával jsem ho jako kontakt) v dopoledních hodinách. Angličtina v pohodě, ptala se kdy jsem výběr zadával, moje jméno, datum narození, kontrolní otázky (jméno matky za svobodna apod.) a nakonec číslo účtu na které se budou peníze převádět.

Vzhledem k bezpečnosti účtu to jen schvaluji, navíc to celé zabralo asi 2 minuty.

A slečna od IB byla do telefonu moc milá a příjemná....... ne jako když volám na fin. úřad :D .

Odesláno

Telefonicky to musis overi pri jakem-koli poslani penez z tveho uctu u IB na jakykoli ucet jiny. Ty to poslani musis potvrdit ze to chces telefonicky jinak to nejde. Je to bezpecnostni opatreni.

avatar

  • 2 týdny později...
Odesláno

Zdravím všechny, pozor na převod od IB do Financial. Mne to bohužel převod neakceptovalo (nejspíše proto, že účet na který převádím není na moje jméno) a sluplo mi to 48 USD (poplatek tam i zpět). Peníze se potom vrátily na účet v IB. V pátek tedy budu převádět peníze jen na svůj osobní účet, to by mělo být bez problému a s poplatkem ze strany korespondenční cca 24 USD.

Odesláno

pro Avatar:
Marně se snažím o převod od IB do KB CR.
Jako základ jsem vzal tenhle návod od Tomase Jelinka:

1) Funds Management / Withdrawals
2) ze 3 položek vyber Wire Transfer (elektronický přenos) - a vyber Create Institution
3) klikni na Continue dole
4) Bank Account Wire Instruction - klikni na Continue
5) objeví se cca 6 položek pro vyplnění:
- Specify a title for your instruction... == uveď název operace pro budoucí identifikaci (5-25 znaku)
- Currency of Wire Instruction == měna vyber USD nejspíše
- Customer Name - je jiz vyplněno
- Your Bank's Location/Country: == umístění tvé banky tedy ČR
- Account Number at Your Bank == číslo tvého účtu v ČR

pak to po mě chtělo ještě Wire Instruction Confirmation Number-pochopil jsem, že je to aut. gen. kod, co prijde na email /token kod/, zadal jsem ho a dal continue
vyběhlo mi že Transakce status PENDING
, kromě toho ještě cca 4 řádky červeného textu, kde psali něco o zabezpečení účtu a telefonickém kontaktování customer servisu.

Jestli to chápu správně, tobě se ten převod podařil?
Byl bys ochotný /za drobnou úplatu:) , provést převod se mnou?/
PS:přijedu kamkoliv.
Legis

Odesláno

legis:

děláš to správně, ale u "specify a title for your instruction" musíš zadat svoje jméno a příjmení, alespoň takto jsem pochopil slečnu u IB.
Potom se do 3 pracovních dnů ozve slečna od IB pro potvrzení instrukce, nebo pokud jsi neuvedl kontakt, musíš zavolat do IB na číslo 00800-42-276537.
Jak se potvrdí vytvoření instrukce (najdeš to ve Funds management/ Funds status) můžeš vybrat peníze (tedy Funds management/Withdraws) vybereš vytvořenou instrukci a zadáš částku pro výběr).

A samozřejmě účet u KB musí být na tvoje jméno.

Odesláno

Legis nikam jezdit nemusis)) uplatu nechci poradim ti tu)))


Musis zavolat na IB aby se transakce potvrdila dokud to nepotvrdis telefonicky tak te to nepusti dal.!

Po telefonatu budes moc vyplnit castku a odeslat ke zpracovani.

avatar

Odesláno

Tak jsem velice mile překvapen, převod od IB do ČR je za mnou. Převáděl jsem na svůj osobní účet u ČS a celá transakce trvala 3 pracovní dny. Horší je to s kurzem u ČS, ale pokud převádíte menší částku (do 1000 USD), není to zas takové drama.

Přeji všem mnoho úspěchů.

Odesláno

Potřeboval bych číslo na které je potřeba zavolat pro potvrzení převodu peněz do ČR. Číslo zde uvedené(00800-42-276537) mě hlásí že neexistuje.Snad ještě nějáká předvolba???Dík. DD.

Odesláno

U.S.: 001-312-542-6901

Europe: 00800-42-276537 (toll free) or 0041 41 7269500

Hong Kong: 00852-2156-7907

Thank you for your continued support of Interactive Brokers.


Interactive Brokers Customer Service

Odesláno

To číslo co uvedl avatar funguje na 100% ( 0041 41 7269500 ), ale je to hovor do Švýcarska. Doporučuju využít např. Skype kredit apod. kde budete platit pakatel oproti našim operátorům. Hovor např. přes Skype vychází kolem 1 Kč na 1 min.

  • 2 months later...
Odesláno

Dobrý den,
prošel jsem tohle vlákno a chtěl bych si upřesnit či se ujistit v pár věcech.


1- Účet na který se převádí do ČR je předpokládám v kč a banka vám při převodu automaticky převede USD/CZK???
2-Převod má 2 fáze-vyplnění údajů v platformě IB a potvrzení telefonicky.

Díky moc za Váš čas a odpovědi.

S pozdravem Borax


×
×
  • Vytvořit...