Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Komunita:
Diskuze Sledované příspěvky Žebříčky

Doporučené příspěvky

Odesláno

Vždy vše vyplním na email mi příde potvrzovací kód a ten zadám. A hotovo

Nikde dal nic vyplnovat nemužu. Rad bych si převedel sve peníze k sobě

Snažil sem se o live chat s člověkem od IB ale ten me vůbec nepochopil znovu sem sním vyplňoval ten withdrawal zkončil sem a on mi řek že musím zavolat na IB pro potvrzení????

Kdybych vedel že to je takovej problém u IB .... no raději dál nepsat

avatar

  • Odpovědí 345
  • Vytvořeno
  • Poslední

Nejaktivnější diskutující

Nejaktivnější diskutující

Publikované obrázky

Odesláno

tak sem nejspis zjistil kde je problem IB vice zabezpecila machince s uctem takze kazda transakce musi byt overena telefonicky(((. coz je v pr... anglicky dokazu pouze psat a cist mluvit ne)))).

snad se nejak domluvim. pak dam vědět

avatar

Odesláno

IB bolo nutene v dobe narastajuceho internetoveho pishingu zaviest asi opatrenia ktore by mali zabranit k neopravnenym vyberom atd. Ja osobne u nich uz dhsi cas pouzivam taku elektornicku bezpecnostnu kartu /nieco ako elektronicka grid card/ a bez nej na ucte nevykonam ziadnu operaciu. /to neplati pre obchodovanie/

Podla toho co pises na mensie ucty zrejme zaviedli overovanie transakcie telefonom, ale cudujem sa jedenemu ze ta na to neupozornili, alebo ti hned oni sami nevolali na tvoj telefon co si im dal ked si otvaral ucet.

Odesláno

Jsou 2 typy účtů:
- margin account: umožňuje obchodování s marginem - tedy s pákovým efektem. Můžes pak obchodovat futures nebo akcie s pákovým efektem.
- cash account: obchoduješ bez páky jen s těmi penězi co na účtu máš (takže futures asi jen těžko).

Odesláno

MiroslavCZ: jen přijdeš se svým rodičem do banky a tam některému z pracovníků tvůj rodič řekne že chce abys měl přístup k jeho účtu, on pak přinese původní smlouvu tvého rodiče a ty tam jen něco podepíšeš, pak dostaneš kartičku s číslem účtu a když budeš chtít tak i platební katru.

joachim: o té bezpečnostní kartě jsem zrovna nedávno četl na stránkách IB a určitě bych ji chtěl, dá se o ni požádat po telefonu že? Jo a poslali ti ji přímo na Slovensko nebo žiješ v USA a musel jsi ji vyzvednout osobně?

Odesláno

Miky:

poslali mi ju do svajciarska a doniesol to osobne tusim fedex alebo ups, nepamatam si uz. Zaziadat o nu myslim mozes cez account management. Ucty nad $100k to maju zdarma, mensie ucty tusim za poplatok ale neviem aky je vysoky.

Odesláno

Takze dopadlo to takto

je nutne pro prevod penez zavolat na linku IB nelze to udelat jinak ani pres chat.

po zavolani se vas to zepta na jazyk 1 anglicky
pak mylsim ze (cislo uctu asi ale neni to nutne) proste neco rek a ja mu nerozumel automatu
pak 3jku pro bankovni prevody spoji vas to na slecnu operatorku

se kterou sem si velmi mile popovidal))) (fakt se snazila mi porozumet)))) anglicky umim spatne
(zde je dobre si napsat vety typu nerozumim zopakujte mi to a dlasi vety potrebne pro prevod)))))

ale bude chtit vedet jak se ucet jmenuje ten vas (prihlasovaci)
dal primeni a jmeno a datum narozeni a dale kontrolni otazku kterou jste zadavali mylsim jmeno matky za svobodna.

Pak bude chtit aby jste vyplnily prikaz se svym primenim (ja prikaz se primenim mel vyplnenej swift a iban taky) a pak us jen se rozloucite a pockate 20min na potvrzeni ve vasem acount. Zde zadate castku a hotovo

avatar

Odesláno

Sleduji s napětím toto vlákno a musím říct, že je pro mně momentálně zajímavější, než třeba vytvoření obchodního plánu..... Co mi bude platné, že budu obchodovat se zisky, když nebudu mít jistotu, že si své peníze můžu kdykoli vybrat.

Přiznám se, že mi tu chybí také reakce administrátorů celého webu - Petra a Tomáše. Na několika místech píší, že IB používají (a to je pro mně jistým způsobem doporučení) a proto předpokládám také zkušenosti se zpětným převodem peněz. Jejich rady a zkušenosti pro mně osobně mají vysokou hodnotu a určitě bych si je nemusel ověřovat tak důkladně jako pokud získám info typu "jedna paní povídala".

Dnes jsem poslal na IB mail s dotazem, jak to vlastně s převodem do ČR je - pokud mi odpoví, rád se o informace podělím.

Hezký den,

Petr

Odesláno

IB nepouzivam, ale lidi co blaznite. Penize normalne prevedete zpatky do CR. tohle jsou jen bezpecnostni opatreni. nekdy me fakt zarazi co lidi dokazou vydedukovat.

bergman: co myslis ze ti napisou. No sir, you will not get your money back. Ha ha ha.

Odesláno

bergmann1: skutečně je úplně zbytečné si zaměstnávat mozek podobnými procesy. Nikdy jsem neměl problém s tím, že by mi broker nechtěl udělat transfer peněz.
Petr

Odesláno

Presne jak pise petr a 911. bylo to naprosto v poradku domluvil sem se anglicky se slecnou ja domluvi se kazdej na tomto webu. Urcite tyto opatreni jsou potreba!!. Nikdo by jste asi nechtel prijit k praznemu uctu....

prevod penez do cech zpet je naprosto ok.

avatar

Odesláno

avatar Napsal:
-------------------------------------------------------
> Takze dopadlo to takto
>
> je nutne pro prevod penez zavolat na linku IB
> nelze to udelat jinak ani pres chat.
>

Avatar a preco si nerobil prevod klasicky cez acocunt management do ktoreho sa logujes cez web a tam si vies zadat aj withdrawal ? Alebo ta niekto vyzval telefonovat niekam? Jasne ze cez chat to nejde a ani nepojde, Tam nie su ziadne bezp. prvky. Cez acc. management mas aspon zasielanie token kodu na email majitela uctu.

Odesláno

Myslim ze jsem to napsal.

Nejprve se vytvori withdrawal ten se zobrazi ale je pending (neschvalen) (je dulezite aby nazev transakce bylo primeni). Ted je nutne zavolat a potvrdit ten prevod.

a to tak ze se vas slecna bude ptat na veci uvedene ve smlouve IB to aby zjistila ze jste to opravdu vy!!!

po schvaleni caa 10 minutek se musi znovu do withdrawal kde us bude pri vyberu zobrazen vase primeni na to kliknete a zde zadate castku. na email pride kod ten zadate a prevod je hotovej.

avatar


×
×
  • Vytvořit...