to tomm02:
Používám Continuum (tedy CQG) a NT a mám stejný problém s výpadky spojení "Connection lost" několikrát během dne.
Se ZenFire problém nebyl ...
Po komunikaci s se supportem NT byl zjištění takové, že někde mezi mnou a Chicagem je server, který v mém "data routingu" způsobí takové zpoždění, že příslušný cqg server mě odpojí a je to ...
Jestli jsem to dobře pochopil řešení je ve změně "data routingu", tedy že mi můj internetový poskytoval umožní přistupovat jinou cestou k serveru do Chicaga ... :-) což asi půjde těžko domluvit ...
Tedy řešení je takové vybrat jiného internetového poskytovale a doufát, že moje data půjdou jinudy :-) ???
U ZenFire byl "delay limit" vyšší než u CQG tedy proto jsem asi neměl problém (jak jsme se dozvěděl od NT).
Já jsem připojen celkem dobře (ne pro trading) adsl T-Mobile. Jak jste připojen Vy.
Jak je připojen Introus ?