Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Všude

ivoros

Members
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dosažená komunitní hodnocení

Newbie

Newbie (1/14)

0

Komunitní reputace

  1. ivoros

    Open E cry

    Bohužel se mi zdá, že kompetentní místa svoji práci dosud neodvedla, alespoň u mě je dnes kvalita přenosu +/- stejná jako včera. Jestli někdo jedete přes UPC, jak vám to šlape?
  2. ivoros

    Open E cry

    Z UPC mi přišla stejná odpověď jako Tomášovi; nechci dělat ukvapené závěry, ale jestli Jirkovi jedou data přes T-Mobile bez problémů, tak to nejspíš vypadá na zádrhel u nich. Ivo Dobrý den, problém bude zřejmě v celkovém routování na uvedenou adresu. Tento problém nám již hlásilo více lidí a byl postoupen k dořešení na kompetentní místa. Mělo by být co nejdříve funkční, za způsobené problémy se omlouváme. S přáním hezkého dne PAVEL KLADRUBSKÝ Specialista technické podpory UPC
  3. ivoros

    Open E cry

    Mně to dneska taky hapruje, od cca 17:30 se mi platforma začala sekat, každou chvíli se odpojuje , když změním timeframe, tak vykreslení grafu trvá neúnosně dlouho nebo se místo něj zobrazí jen prázdná stránka, atd. Pořádně nejedou ani stránky Futuresonline - až napotřetí se mi povedlo připojit na jejich chat a tam mi napsali - jaké překvapení - že nezaznamenali žádný problémy s webem ani s datafeedem, takže je zřejmě opět chyba s internetovým připojením na mojí straně (UPC) !?!
  4. ivoros

    Open E cry

    Ahoj, začíná se to zajímavě vyvíjet ... kromě pravidelných výpadků připojení mám další zádrhel: dneska jsem otevřel platformu a všechny moje přednastavené náhledy byly pryč, nepovedlo se mi je obnovit ani po natažení zálohovaného workspace. Tudíž jsem poslal request do OEC; odpověděli, že podobné problémy nezaregistrovali (viz.níže) a pokud by měli takové výpadky, asi by je zákazníci uštěkali. Docela bych tomu i věřil, s takovým servisem by mohli brzo zavřít krám. Pravděpodobně je tedy příčina v připojení - poradili aspoň odkliknout funkci auto reconnecting, což jsem udělal a teď čekám, jestli a jak se to projeví. Jinak internet mám od UPC a funguje bez problémů, ale třeba tam každý den před 8. hodinou než jdou domů něco přepnou.... a mně to něco odstřelí OEC...? Jelikož jsem v tomhle pouhý uživatel, nevím, jestli je vůbec teoreticky možné takhle selektivně odpárat připojení na některé weby/servery. Tak než jim budu psát, chci se zeptat, jestli s tím někdo máte zkušenosti nebo jste dokonce řešil s UPC podobný problém? Dík Ivo Dear Customer, Thank you for your email. This is the only report we are hearing of such an issue. If we had any issues with people regularly being disconnected or even once for a two hour period we would have a line of phone calls. It is very likely an issue with your connection, as that would cause a reconnecting dialog box. You can try to turn off the auto reconnect feature, which is shown when you first log in. This will help you see if you are connecting often and it is your service provider.
  5. ivoros

    Open E cry

    Ahoj, v posledních dnech/týdnech jsem zaregistroval opakované výpadky platformy, většinou to začíná před 20.00 hod večer (například zrovna teď, když píšu 19:54) - reconnecting, mizí mi data a místo grafů mám jen prázdnou stránku, pořádně nejede ani web OEC. Někdy výpadek trvá pár minut, někdy hodinu i déle. Teoreticky může být chyba v mém PC, ale jinak všechno běží a taky je mi podezřelá ta "pravidlenost". Máte někdo podobné zkušenosti nebo vám všechno šlape, jak má? díky za odpovědi Ivo
  6. ivoros

    Open E cry

    pro whitelake: dle e-mailu, který rozesílali někdy v prosinci, jde o tzv. Market data fees neboli poplatky za data, které si od ledna 2015 účtuje přímo burza CME. Nevím, jak je to u ostatních brokerů, ale předpokládám, že všichni tyto poplatky přeúčtují obchodníkům. Podle požadovaného nastavení je to pro non-profesional tradery max. 15USD měsíčně, což není taková hrůza. Spíš mě vyděsil dnešní výpadek platformy a webu OEC, který rozchodili až někdy večer. Ivo
  7. ivoros

    Open E cry

    Dobrý den, to byl hromadně rozesílaný e-mail, který upozorňoval na vypršení platnosti formuláře W-8BEN. Pokud jste účet zrušil a nemáte v úmyslu dále obchodovat na U.S. trzích, nemusíte se tím dle mého názoru zabývat. Platnost formuláře byste ale měl obnovit, pokud se v budoucnu rozhodnete opět obchodovat a případné zisky danit v ČR, jinak Vám budou zisky automaticky zdaňovány dle sazeb platných v USA. Na téma daně a daňové přiznání jsou tady stovky příspěvků, záleží na tom, jste-li zaměstnanec a trading jste měl jen jako vedlejší činnost, nebo jste OSVČ, jste-li podnikatel, co je předmětem Vaší činnosti...atd. Obecně lze říci, že pokud jste loni skončil v tradingu se ztrátou, není co danit a k čemu se přiznávat (neplatí samozřejmě pro jiné Vaše výdělečné aktivity, o nichž nic nevím). Ivo
  8. ivoros

    Open E cry

    pro eTaker: na moji žádost mi z help-desku poslali link, který mě navedl na formulář W8BEN s elektronickým podpisem, ten jsem vyplnil a odeslal. Čekal jsem, že mi ještě pošlou něco jako oficiální doklad s celkovým přehledem zisků/ztrát za celý r.2011, ale nedočkal jsem se. Na můj dotaz mi sdělili, že formuláře poskytují pouze traderům z USA a Kanady; jako podklad pro výpočet daně v ČR mám použít měsíční výpisy. Můžete mi poradit, jaké podklady pro výpočet daní používáte? Mám u OEC live účet otevřený teprve od loňska a ještě nevím, jak to přesně chodí. Díky za radu Ivo
  9. ivoros

    Open E cry

    pro blaze-ma: Nejprve se musíte přihlásit přes My account, pak zvolíte "Request funds", rozbalí se formulář, kam vyplníte částku a bankovní spojení. Ivo
×
×
  • Vytvořit...