Ahoj,
začíná se to zajímavě vyvíjet ... kromě pravidelných výpadků připojení mám další zádrhel: dneska jsem otevřel platformu a všechny moje přednastavené náhledy byly pryč, nepovedlo se mi je obnovit ani po natažení zálohovaného workspace. Tudíž jsem poslal request do OEC; odpověděli, že podobné problémy nezaregistrovali (viz.níže) a pokud by měli takové výpadky, asi by je zákazníci uštěkali. Docela bych tomu i věřil, s takovým servisem by mohli brzo zavřít krám. Pravděpodobně je tedy příčina v připojení - poradili aspoň odkliknout funkci auto reconnecting, což jsem udělal a teď čekám, jestli a jak se to projeví.
Jinak internet mám od UPC a funguje bez problémů, ale třeba tam každý den před 8. hodinou než jdou domů něco přepnou.... a mně to něco odstřelí OEC...? Jelikož jsem v tomhle pouhý uživatel, nevím, jestli je vůbec teoreticky možné takhle selektivně odpárat připojení na některé weby/servery. Tak než jim budu psát, chci se zeptat, jestli s tím někdo máte zkušenosti nebo jste dokonce řešil s UPC podobný problém?
Dík Ivo
Dear Customer,
Thank you for your email.
This is the only report we are hearing of such an issue. If we had any issues with people regularly being disconnected or even once for a two hour period we would have a line of phone calls. It is very likely an issue with your connection, as that would cause a reconnecting dialog box. You can try to turn off the auto reconnect feature, which is shown when you first log in. This will help you see if you are connecting often and it is your service provider.