Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Všude

PavelKvac

Members
  • Počet příspěvků

    91
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dosažená komunitní hodnocení

Newbie

Newbie (1/14)

0

Komunitní reputace

  1. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Štěpa, pošli screen grafu v NT. pavel
  2. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Ahoj, taky jede normálně. pavel
  3. PavelKvac

    NT7 - prosím o pomoc - update indikátoru z NT6.5

    Dobrý večer, máte prosím někdo zkušenost s indikátorem ColorZone3? Mám ho naistalovaný, ale nic se mi mimo jedné zóny na hodnotě ceny 1 nezobrazuje. Používáte někdo a můžete poradit, jak má být nastavený? díky Pavel
  4. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Brusík: musíš si z´volit v Imput series High místo Close. Pavel
  5. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    to vla55: díky, toto znám, myslel jsem, že píšeš o něčem jiném, ale díky, ať se daří. pavel
  6. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    to vla55: díky za reakci, o jakou radu jde, jak to budeš dělat příště? pavel
  7. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    to Dillinger: díky za radu, tak trochu jsem ji očekával, snad s těmi verzemi, co mám, vydržím dost dlouho. pavel
  8. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    motor44: už se to povedlo (spreadový graf v NT)? pavel
  9. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Mám verze NT 7.0.1000.6 (Live) a TWS 917.9 a vše mi funguje dobře. NT mi píše "Ninja Trader Version 7 Release 9 Released" což si vykládám, že mi nabízejí verzi 7.0.1000.9. Také jsem se díval na nejnovější verzi TWS a je to 923. Můžete mi prosím zkušenější sdělit, jestli je potřeba přeinstalovat? Po přečtení různých příspěvků v diskuzi mám strach, aby mi to potom chodilo, nejsem žádný IT expert. Máte někdo ty nové verze a funguje vše tak, jak má? A co se zálohováním dat v NT? Prosím o odpověď vla55, který to dělal asi nedávno a zkušenější z vás (U2, Dillinger, t.o.m.). díky Pavel
  10. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu

    Dobrý den, existuje možnost vše uzavřít v Tools - Options - Misc a zde zadat čas do Time to flatten a zaškrtnout Flaten all. viz příloha
  11. PavelKvac

    Technické problémy s IB

    pro xzajic: díky za radu, na konci týdne vyzkouším.
  12. PavelKvac

    Technické problémy s IB

    sals3ro a xzajic: díky za radu. Ale ještě nevím, co s tím. Mám TWS připojenou na NT, obchoduji přímo z grafu z NT. Pomožte tedy prosím, co je to IB Gateway a zda-li a jak jde spojit s NT. díky moc.
  13. PavelKvac

    Technické problémy s IB

    MerQury Napsal: ------------------------------------------------------- > Mohl by mi někdo poradit, jak se dá v TWS zrušit > automatické vypínání platformy v určitou hodinu??? > V nastavení jsem našel pouze možnost volby v kolik > hodin se TWS vypne, ale už sem tam nikde neviděl > volbu, jestli se vůbec vypínat má. > > Předem díky Dobrý den, mám stejnou potřebu jako MerQury. Nenašel jsem na jeho dotaz odpověď. MerQury, nebo někdo jiný, víte jak na to?
  14. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu

    Dobrý den, psal jsem včera, že mám problém s Range bary. Když otevřu grafy a jsem připojen k IB, tak se mi graf Range zobrazí až od okamžiku otevření grafu, tedy bez historie. Na můj dotaz mi support NT sdělil, že IB neposkytuje historická ticková data. Avšak když to samé provedu v platformě Sierra, tak se mi natáhnou historická data v minutovém grafu, která pak jednoduše změním v nastavení grafu na range bary. Tedy v Sierra to funguje. Můžete mi prosím někdo sdělit, proč mi to v NT nejde a jak to provést? díky
  15. PavelKvac

    NinjaTrader - prosím o radu

    Dobrý den, pracuji s NT verze 7.0.1000.6(Live). Nyní je už verze 7.0.1000.7 Má smysl NT aktualizovat, když je to stále verze 7? Pokud ano, dá se to jednoduše aktualizovat nebo je potřeba kompletní přeinstalace? díky za odpověď
×
×
  • Vytvořit...