Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Všude

bambe11

Members
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Poslední návštěvnící profilu

Seznam posledních návštěvníků profilu je vypnut a není zobrazován.

Dosažená komunitní hodnocení

Newbie

Newbie (1/14)

  • Dedicated Rare

Poslední odznaky

0

Komunitní reputace

  1. bambe11

    Technické problémy s IB

    Igor 31: Tak jsem nakonec musel zvolit Tvé řešení, tedy vše od NT/TWS odinstalovat (smazat všechny složky) a znovu to postahovat. Poslední verze fungují bez problémů. Díky za spolupráci, Honza.
  2. bambe11

    Technické problémy s IB

    To Hugos: díky, částečně mi to pomohlo. Nyní se mi už alespoň podaří zadat příslušný symbol trhu do (Uderlying) v TWS a zobrazit data. To mi před tím také nešlo. Ale po spuštění NT a pokusu o připojení k datum od IB se mi stále objevuje přihlašovací okno do TWS a ke spojení nedojde. Jinak to zaškrtnutí Enable DDE clients mě odkázalo na stránky IB, kde jsem si stáhl posledí verzi API (ta co jsem používal už byla zřejmě zastaralá). Nevíte někdo? Díky, Honza.
  3. bambe11

    Technické problémy s IB

    Dobrý den, obchoduji intraday (live) na TWS+NT cca 1,5roku. Zatím jsem neměl s tímto spojením žádné větší problémy. Před několika dny jsem byl nucen upgradovat TWS (verze, kterou jsem používal, končila). Po upgradu se ale nedokážu připojit na data od IB? Naloguji se do TWS -> OK. Pak spustím NT, a chci se připojit (File -> Connect -> IB), ale to se nezdaří a po chvilce vyskočí další přihlašovací okno pro nalogování do TWS. Další přihlašování na tom nic nezmění, stále se to opakuje. Několikrát jsem zkoušel (downgrade/upgrade), ale problém se objevuje u všech verzí. Tatím jsem nezkoušel všel úplně odinstalovat a opět znovu nainstalovat. Může být problém v API? Po upgradu jsem kontroloval nastavení všech parametrů (dle screenu původního setupu) a kolonka Master API client ID měla hodnotu -1. Nyní je toto pole volné a hodnota (-1) tam nejde zadat, nicméně ani zadání jiných hodnot můj problém neřeší. Můžete-li mě někdo alespoň nasměrovat, budu velmi rád. Předem díky za pomoc a všem přeji úspěšný rok 2012. Honza. [ital] [/ital]
  4. bambe11

    Interactive brokers

    Dobrý den, máte dnes také někdo problém s daty od IB? Od 15:00 se mi stále načítají (NT), ale nic? ,,všechny indexy". Díky, Honza.
  5. bambe11

    Začínám ...

    pdemel, na toto téma je zde opravdu spousta informací, stačí použít vyhledávání. Projděte si články o backtestu a diskuse pod nimi a dostanete alespoň základní přehled, jak se dá dělat. Napřed si zkuste definovat, jak chcete obchodovat. Toto je velice individuální. :) Honza.
  6. bambe11

    Interactive brokers

    lordberry: díky, funguje to. Dal jsem tam limit milion, tak s tím snad chvíli vydržím :). Jinak včerejší data taky OK. Můžu se ještě zeptat co přesně znamenala ta zpráva o subscription RussellTick? Honza.
  7. bambe11

    Interactive brokers

    Dobrý večer, můžete mi někdo poradit, jak obchodovat s více než jedním kontraktem? Obchoduji u IB s jejich daty přes NT. S jedním kontraktem jsem neměl žádný problém, ale když zadám dva, objeví se upozornění o určitém limitu "Total Value Limit" do 100.000USD. Ten limit jsem zkoušel přenastavit, ale problém přetrvává. Díky moc, Honza.
  8. bambe11

    Triviální dotazy

    Russell se v pondělí obchodovat nedá. V USA je svátek ,,Labor Day". www.theice.com/marketdata/calendar/CalendarView.shtml? Honza.
  9. bambe11

    NinjaTrader - cenová politika.

    Dobrý den, zakoupil jsem licenci NT, ale při startu se mi zobrazuje zaškrtnutá volba SIMULATED TRADING. I License Key, který mi poslali začíná @SIM..... Nevíte někdo, jak to má být správně? Díky,Honza.
  10. bambe11

    NinjaTrader - prosím o radu

    Prosím o radu. Přecházím na live, ale nedaří se mi propojit NT+IB (TWS). Po spuštění NT se mi v rámečku zobrazuje zaškrtnutá volba SIM (ne LIVE) a i po naběhnutí se mi v Chart traderu ukáže v poli Account pouze Sim101. Mám samozřejmě placenou verzi a zadaný nový Licens Key. Vše jsem nastavoval dle návodu na stránkách NT a IB. Data od IB se načítají bez problémů, ale jak se dostanu ke svému účtu?
×
×
  • Vytvořit...