Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Všude

apina

Members
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dosažená komunitní hodnocení

Newbie

Newbie (1/14)

0

Komunitní reputace

  1. apina

    Technické problémy s IB

    maxxim777 moc děkuji za rychlou pomoc takže když to takto zakliknu bude se mi každý měsíc z účtu strhávat 85 dolarů?
  2. apina

    Technické problémy s IB

    zdravim a prosim o radu musim znovu zaklikat u IB jaká data potřebuji jenže těm zkratkám nerozumím, chci obchodovat jen e miniRussell TF může mi prosím někdo napsat která políčka zaklikat aby mi data znovu začala chodit ? děkuji
  3. apina

    Technické problémy s IB

    Zdravim všechny, na NT simu jsem nechala 4 otevřené obchody asi 5 dní a IB to celé nějak zablokoval data se v NT zobrazují, ale svíčky ne. poradí mi někdo jak to odstranit děkuji
  4. apina

    Technické problémy s IB

    Zdravim všechny, na NT simu jsem nechala 4 otevřené obchody asi 5 dní a IB to celé nějak zablokoval data se v NT zobrazují, ale svíčky ne. poradí mi někdo jak to odstranit děkuji
  5. apina

    NinjaTrader - prosím o radu II

    už to jde paráda děkuji moooc
  6. apina

    NinjaTrader - prosím o radu II

    zdravim Hugos moc děkuji za radu všechno šlape jak má jen při obchodování z grafu na Chart trader poličko Account je slepé je tam jen Sim účet nepustí mě na živé obchodování musí se něco zakliknout v nastavení jenže já netuším co a kde poradi mi někdo dík.
  7. apina

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Zdravim mám na novém notesu nainstalovanou platformu NT 7 účet u IB všechno šlape jak má jen při obchodování z grafu na Chart trader poličko Account je slepé je tam jen Sim účet nepustí mě na živé obchodování musí se něco zakliknout v nastavení jenže já netuším co a kde poradi mi někdo dík.
  8. apina

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Hugos moc dík za radu už to šlape jen při obchodování z grafu na Chart trader poličko Account je slepé je tam jen Sim účet nepustí mě na živé obchodování musí se něco zakliknout v nastavení jenže já netuším co a kde poradi mi někdo dík.
  9. apina

    Ninja Trader - nastavení programu od A do Z II

    Zdravim mám na novém notesu nainstalovanou platformu NT 7 účet u IB všechno šlape jak má jen při obchodování z grafu na Chart trader poličko Account je slepé je tam jen Sim účet nepustí mě na živé obchodování musí se něco zakliknout v nastavení jenže já netuším co a kde poradi mi někdo dík.
  10. apina

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Zdravim mám na novém notesu nainstalovanou platformu NT 7 účet u IB všechno šlape jak má jen při obchodování z grafu na Chart trader poličko Account je slepé je tam jen Sim účet nepustí mě na živé obchodování musí se něco zakliknout v nastavení jenže já netuším co a kde poradi mi někdo dík.
  11. apina

    NinjaTrader - prosím o radu II

    Zdravim všechny prosim o pomoc mám nový notebook HP 64bitový , Windows 7 Professional a nainstalovala jsem si TWS a Ninja Trader 7 , účet mám u IB, TWS se spojí s IB data se objeví a pak otevřu Ninja Trader kde jsem si dle návodu navolila připojení na data od IB a objeví se následující okno na starém notesu to stále šlape, nevim co s tím můžete mi prosím někdo poradit?
  12. apina

    Prevod penez od Interactive Brokers do Ceska

    Zdravim všechny prosim můžete mi někdo napsat postup jak správně ukončit účet u IB a stáhnout peníze zpět do CZ děkuji za pomoc
  13. apina

    Technické problémy s IB

    Ale ja zadavam pouze jeden kontrakt.
  14. apina

    Technické problémy s IB

    Zdravim všechny, prosim o radu na simulovaném účtu na platformě NT když zadám jakýkoliv příkaz vstupu vyskočí okénko s následujícím textem Interactive Brokers, Order has exceeded available account equity: Please reduce order size affected order: sell 1 market a neumožní mi do trhu vstoupit, jak to mám odstranit. Děkuji za radu
  15. apina

    Technické problémy s IB

    Dobrý den přišel mi tento e-mail vůbec nevím jak se mám znovu certifikovat nemůžete mi prosím někdo napsat jak mám postupovat ? děkuji W-8 Re-Certification Dear Customer, IB is notifying all customers who submitted a Form W-8 (W-8BEN, W-8IMY or others) during calendar year 2009 that the validity of the form will expire by year end and must re-certifed by December 31, 2012 . As background, the U.S. Treasury and the Internal Revenue Service require IB to request new tax identification forms from non-U.S. persons every 3 years. Re-certification of this form is important as it ensures that you will continue to be treated as a non-U.S. person for tax purposes. We are providing you this notice well in advance of the expiration date as failure to act by year end will result in your account UXXXX908 being subject to US tax withholding at 30% on interest, dividends, payments in lieu and royalties credited to your account after January 1, 2013 . In addition, a 28% rate of US tax withholding will apply to all gross proceeds from sales. To re-certify your Form W-8, please log into Account Management from the Interactive Brokers website at which point you will be prompted with the Form. Additional information regarding tax reporting is available on IB's website. You may also refer to IRS Publication 515 and the Instructions to Forms W-8, available on the IRS website. Please address specific questions regarding this notice to IB's Customer Service Department through the contact information available on the website.
×
×
  • Vytvořit...