najskôr musím napísať, že píšem za otca, ktorý má, resp. mal účet u AMP:
skúsenosti s AMP (NT+Zen-Fire):
1, otvorenie účtu - žiaden problém, tiež fundovanie
2, obchodovanie väčšinou DAX, margin myslím, že mal ten denný. Platforma OK, exekúcie OK, dáta OK.
3, myslím, v novembri robila EUREX update a otec zadal príkaz, ktorý mu ostal visieť v platforme a nešiel nijako zrušiť, tak som mu telefonoval do AMP a počas jednej hodiny mi nikto nezdvihol telefón na viacerých číslach a tak otec prišiel takmer o 2000 USD, pretože burza ručne príkaz spárovala, ale v platforme sa ukázal až o necelú hodinu.
4, kedže s týmto postupom nebol spokojný, žiadal náhradu. Odpoveďou mu bolo pozastavenie obchodovania a žiadosť zo strany AMP, konkrétne ich riaditeľa Dana Sculpa o výber peňazí a zrušenie účtu.
5, výber peňazí: žiadasť o výber peňazí bola odoslaná pred 3 týždňami a peniaze stále nie sú na účte v banke. Po dvoch telefonátoch do US, mi povedali, že hľadajú kde sa stala chyba a odpoveď pošlú mailom
Takže SLUŽBY tohto brokera nie sú najlepšie a dá sa o tom dočítať aj na iných fórach.