Jump to content
Co nového? Mé kurzy
Všude

hju1

Members
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Dosažená komunitní hodnocení

Newbie

Newbie (1/14)

0

Komunitní reputace

  1. hju1

    Full servis broker?

    Dobrý den, nemohu zakládat nové vlákno, tak jsem oprášila tuto starou diskuzi. Stala se mi věc, která mi přijde dost důležitá, a potřebovala bych poradit. Jsem začátečnice, mám za sebou přes 30 obchodů, obchoduji pozičně přes full servis brokera, kterému platím celkem luxusní provize. V době obchodních hodin jsem většinou v práci, takže nemůžu sedět u počítače. Funguje to tak, že brokerovi dopoledne zašlu příkaz, kde je samozřejmě zadaný i SL a posouvání SL. Celý obchod za mě uskutečnuje broker, já jenom - pokud jsem doma, sleduji platformu (TraderWorkstation od IB). Tento čtvrtek večer jsem zjistila, že mám stále otevřený obchod se sojou, ačkoliv již bylo po obchodních hodinách (obchody uskutečnuje na el. trzích, ale jen v obchodních hodinách pitových trhů), a že tam hlavně není žádný zadaný SL. Broker telefon nezvedal, ale po zanechání zprávy v hlasové schránce se za pár minut SL objevil. Během noci se obchod uzavřel, samozřejmě, že z původně ziskového obchodu, (pokud by posouval SL anebo včas zavřel, jsem šla do malé ztráty). Předpokládala jsem, že je to jeho chyba, a požadovala vysvětlení. Po urgenci mi odpověděl toto: Zdravim Vas, chyba byla v systemu a vubec mi neukazala pozici. Pri kontrole na konci obchodniho dne by se to ale stejne zjistilo a muselo se dat Stop Loss. Kde presne chyba byla Vam nereknu ale neco takoveho se muze stat. Ty systemy nejedou taky 100% S pozdravem Na můj dotaz, zda by případná několikatisícová ztráta šla také na můj vrub, odpověděl, že ano. A ted bych vás poprosila o váš názor a zkušenosti. Může opravdu dojít k takové chybě systému, anebo je to jenom lempovina brokera, který nechce přijmout opovědnost? Pomůže takového brokera vyměnit, anebo se mám smířit s tím, že co si sama neohlídám, tak nebudu mít? Budu ráda, když mi napíšete váš názor. Hana
  2. hju1

    Ninja Trader - nastavení programu od A do Z

    pioneer.64: Díky za odpověď. Na tyhle počítačové záležitosti využívám manžela :) neboť tomu absolutně nerozumím. Včera zkoušel odinstalovat Firewall a také to nepomohlo. Ale tu podporu vyzkoušíme. Jinkak Opentick stále nepřijímá nové žadatele, takže tudy cesta nevede. Hana
  3. hju1

    Ninja Trader - nastavení programu od A do Z

    Ahoj, patřím k těm, kterým se nepodařilo rozchodit Ninja Trader + Zen-Fire. Nestahují se mi žádné denní grafy, žádná simulovaná data, nejdou otevřít žádné strategie. Trik s ručně vypsáním hesla, místo zkopírování, také nezabral. Dokázal by mi někdo poradit v čem je problém? Používám Vistu. Díky za každý nápad. Hana
  4. hju1

    Otazka ZACATECNIKA

    Ahoj, jak čtu všechny příspěvky, zjišťuji, že většina lidí se tu zabývá ID obchodováním. Dokonce někdo psal odhad až 97%. Čím to je? Je poziční obchodování tak "nevýnosné" nebo náročné nebo rizikové? Vrtá mi to hlavou, protože jako laik bych řekla, že lidé budou (alespoň na začátku) dávat přednost "klidnějšímu" obchodování. Tak proč? Hana
  5. hju1

    Track 'n Trade Pro 4.0.

    to simpson 7 Děkuji. S těma provizema jsem to špatně vysvětlila. Myslela jsem 15 $ za sell nebo buy, takže konečných 30 $ je v pořádku. Ale že to celkově ukazuje sumy za obchodovaný měsíc a ne obchod nebo komoditu mě nenapadlo. Takže chyba v mé hlavě. Hana
  6. hju1

    Track 'n Trade Pro 4.0.

    Přeji hezký večer a prosím zkušené uživatele TNT, zda by mi neporadili. (Hledala jsem ve vyhledávači a podobnou věc nenašla). Asi týden se pokouším na staženém demu TNT přijít na to, jak to všechno funguje (formou pokus-omyl a čtením informací z finančníku), až jsem narazila na problém, kterému nerozumím. Jestli to dobře chápu, tak pokud simuluji nějaký obchod, tak by se mi v tabulce My account, v položce This Contract měl objevit jenom právě jeden konkrétně obchodovaný obchod. Tzn. při uzavření jenom jedna provize. Mám nastaveno 15 dolarů, ale jak je vidět na přiloženém obrázku, je tam 120 dolarů. Pokud dělám další obchody, provize a ztráty vůbec neodpovídají tomu, co ukazuje burza. Zkusila jsem několikrát celý účet vymazat a začít všechno znova, ale po pár obchodech si to znova zapisuje co chce. Tak mi přijde, že mám někde něco zaškrtnutýho a počítá si jinak než chci já, a nebo si špatně vykládám já, co by to mělo ukazovat. Děkuji za každou od pověď. Hana
×
×
  • Vytvořit...