Novinka na Finančník.cz: Klientské články
Server Finančník.cz připravil novinku pro své klienty v podobě takzvaných "klientských" článků. O co půjde, jak často budou klientské články publikovány a jak si je budete moci přečíst?
Co jsou klientské články
Jedná se v podstatě o know-how navazující na naše semináře. Abychom byli schopni koncepčně pomáhat našim studentům v jejich dalším rozvoji, zodpovídat jejich nejčastější dotazy, pomáhat jim s nejčastějšími problémy a zároveň také kontinuálně upgradovat a rozšiřovat látku z daných seminářů, rozhodli jsme se pro pravidelné klientské články, které by měly našim klientům maximálně pomáhat v jejich dalším rozvoji. Články budou tedy výrazně více orientované na látku probíranou v našich seminářích, s více konkrétními ukázkami, praktickými radami a tipy atd. Věříme, že tento krok pomůže řadě našich studentů ještě o to spíše dostat se co nejdříve na stranu úspěšných traderů a z naší strany bude projevem toho, že na úspěchu našich studentů nám skutečně záleží.
Kde a jak často najdete nové klientské články
Spolu s klientskými články dojde v příštích týdnech k drobné redakční změně. Nadále bude server Finančník.cz publikovat dva nové články týdně, nadále v pondělí a ve čtvrtek, jeden z článků v týdnu bude však vždy věnován právě našim studentům – půjde tedy o klientský článek.
Nejnovější klientské články budou k vidění v nově vytvořené sekci klientských článků na hlavní stránce:
Klientské články budou navázány na různé naše semináře. To tedy znamená, že k danému článku bude mít student přístup pouze v případě, že je absolventem daného semináře. Pro zobrazení klientského článku je také důležité, abyste byli přihlášeni do diskuze. Reakční systém je přímo provázán s diskuzí, což znamená, že k danému klientskému článku máte automaticky přístup, pokud máte přístup i do dané klientské diskuze vztahující se k danému semináři. Je však třeba být do diskuze přihlášen, aby systém dokázal rozpoznat, že jste absolventem daného semináře a máte tedy nárok na přístup ke klientským článkům.
Pokud jste přihlášeni do diskuze a jste absolventem daného semináře, bude se vám klientský článek objevovat v normální, běžné podobě jako kterýkoliv jiný článek.
Pokud se vám však objeví po kliknutí na článek tato zpráva:
znamená to jedno z následujícího:
1) Nejste absolventem daného semináře, proto nemáte ke klientskému článku přístup.
2) Nejste přihlášen/a do diskuze, aby systém dokázal rozpoznat, že jste absolventem daného semináře.
Pokud se vám nedaří zobrazit klientský článek, ale jste absolventem daného kurzu, napište prosím na office@financnik.cz.
V tuto chvíli budou klientské články věnovány převážně studentům všech našich AOS kurzů a dále FIMS kurzů. Rozšíření klientských článků k ostatním seminářům není vyloučené, je ale otázkou až budoucího času.
Důležité upozornění
Všem našim klientům s oprávněným přístupem ke klientským článkům zároveň doporučujeme, aby si své přístupové údaje dobře hlídali a neposkytovali je dalším osobám. Aby nedošlo ke zneužívání přihlašovacích údajů, je přihlašovací systém schopen rozpoznat více současných přístupů. Pokud by došlo ze strany serveru Finančník.cz k podezření, že přístup využívá více jednotlivců, bude danému uživateli přístup ke klientským článkům neprodleně ukončen. Zároveň připomínáme, že klientské články jsou naší dobrovolnou aktivitou, nikoliv povinnou součástí našich seminářů, což znamená, že Finančník.cz má plné právo zamezit přístup ke klientským článkům zcela dle vlastního uvážení.
Zrovna tak připomínáme, že veškerý obsah serveru Finančník.cz je chráněn autorským zákonem a autoři důrazně nedávají souhlas k jakémukoliv dalšímu šíření obsahu bez předešlého souhlasu autora. V případě, že by k něčemu takovému došlo, bude provozovatel serveru velmi důrazně a nekompromisně uplatňovat své právní nároky.
Zároveň pevně věříme, že tento krok pomůže vylepšit naše klientské služby a pomoci našim studentům v jejich cestě za úspěchem.
Tomáš Nesnídal